TOP Chanel parfüümid ja lõhnad, mida lihtsalt peab proovima

Väike must kleit, kahisev tviidjakk, Chanel No 5 – legendid, mis on edukad alates esitlemise päevast ning püsivad parimate seas tänaseni.

Chaneli lõhnamaailmas on rohkem kui 100 ainulaadset toodet ja Photopointi Chanel parfüümide valikust leiad selle brändi parimatest parimad esindajad.

Kuulsa Chaneli parfüümid ja mood on juba üle saja aasta olnud luksuse, elegantsi ja aristokraatlikkuse sünonüümiks. See moemaja pole teinud mitte midagi keskpärast, iga toode on tekitanud avalikkuses tugevaid reaktsioone ja muutunud seejärel klassikaks.

„Et olla asendamatu, peab olema erinev“ – niisugune Coco Chaneli moto iseloomustab paljusid tema nime kandvaid parfümeeriatooteid.

Chaneli lõhnade suurt nõudlust seletab muu hulgas sama kaubamärgi kui terviku tohutu populaarsus. Paljud usuvad, et ükski moemaja maailmas ei suuda temaga võistelda.

Chanel 5 parfüümid


Jätkuvast võidukäigust võib lugeda kõige kuulsamatest moeväljaannetest ning Chaneli parfüümide reklaamnägude loetelu on aukartustäratav: Nicole Kidman, Keira Knightley, Brad Pitt, Kristen Stewart, Kristen Dunst ja paljud teised.

Chanel Chance Eau Tendre haara võimalustest kinni! 

Chaneli lõhnad ümbritsevad naist justkui nähtamatu pariislanna auraga, kes on naasnud jalutuskäigult läbi ajatult kauni ja romantilise linna. 

Näiteks lilleline, tsitruseline ja naiselik Chance Eau Tendre  annab igale tõsisele ärinaisele veidi võlu ja maagiat, muudab ta õrnaks, kaitsetuks ja uskumatult võluvaks.

See aroom justkui hüüaks: loo iseenda maailm, kuula oma soove, hinda iga hetke ja ära lase käest süllekukkunud võimalusi. 

Lõhnal on oma fännid, kes seda ikka ja jälle ostavad.

Chanel Chance Eau Fraiche, naiselikkuse ja kire ärataja  

Värske ja energiline tualettvesi Chance Eau Fraiche on loodud selleks, et jääda. Puhas, peaaegu helendav pistaatsiavärvi vedelik seostub kevadise värskuse ja looduse ärkamisega.

Koostisosade mänguline kombinatsioon õhkab kevadist uuenemist, noorust ja fantaasiaid. Arvatakse, et see on mõeldud kuni 30-aastastele unistajatele. Kuigi paljud eksperdid väidavad, et parfümeerias vanusepiiranguid pole.

Sidruni hapususele on uues koostises lisatud valge seeder. Jasmiin lõhnab paaris hüatsindiga ning kõlavad ka tiikpuu, iirise ja merevaigu noodid. Kuigi tegu on tualettveega, püsib lõhn üsna kaua – umbes 4-6 tundi.

Chanel Allure Homme Sport Edt ettevaatust, sõltuvust tekitav!  

Allure Homme Sport Edt sobib sportlikele ja julgetele noortele, kes saavutavad kõik seatud eesmärgid. Tualettvesi rõhutab omaniku parimaid omadusi ja veenab teisi, et tegemist on trendika ja võluva noormehega.

Tsitruste piiritu värskus ja soolane meretuul mässivad sind selles lõhnas oma jahedasse embusesse. Alguses värske ja jahe aroom on lahti rulludes väga kuum, seepärast sobib kandmiseks nii suvel kui talvel.

Ühtaegu seksikas ja sportlik, sobib nii tööle, jõusaali kui baari, loodud just sulle, kes sa oled noor ja energiline!

Chanel Allure Homme Sport võitjate üle kohut ei mõisteta

Värskendav ja karastav Allure Homme Sport pole oma populaarsust kaotanud ligi kakskümmend aastat ning iga aastaga austajate vägi üha kasvab. Ja seda nii naiste kui meeste seas.

Jah, ära imesta – hind, pakend ja lõhnanoodid meeldivad ka naistele, kes kasutavad seda sama suure naudinguga kui mehed. 

Arutelu selle üle, kas see parfüüm kuulub unisex või klassikaliste meeste lõhnade kategooriasse, pole vaibunud alates parfüümi esmaesitlusest 2004. aastal.

Vaidlused ainult lisavad populaarsust ja nõudlust parfüümi järele, mille Chaneli spetsialistid on välja töötanud stiilsete, moodsate ja enesekindlate kandjate jaoks. Nii et kes soovib, see proovib.

Soovid näha teisi parfüüme? Lõhnade müük kogu valikus on nähtav siin.

Väärikas ja filigraanne Bleu de Chanel

Maailm ootas selle aroomi ilmumist aastaid – lõhnameister Jacques Polge tegi selle loomise nimel palju tööd. Ja alles 2010. aastal esitleti legendaarse Coco sünnipäeva puhul absoluutselt täiuslikku meesteparfüümi Bleu.

Bleu väljatöötamine algas juba 1931. aastal ning seetõttu peetakse seda meeste sarjas üheks esimeseks, kuigi vähesed inimesed mäletavad, et esialgu oli see mõeldud naistele.

Jacques Polge puhus unustusehõlma vajunud odöörile uue elu sisse, lisades sellele puidused ja tsitruselised noodid ning täiendas merelise energia, jõu ja värskusega.

Chanel Allure Homme Sport Eau Extreme – võluv risk

Lõhnameistri Jacques Polge loodud Allure Homme Sport Eau Extreme on inspireeritud ookeani stiihiast ja spordist ning loodud neile, kes ei karda kiirust, armastavad seiklusi ja trotsivad ohte.

Aroom, mis loodi noortele meestele nende meheliku jõu ja enesekontrolli kehastuseks, avaneb piparmündirohelise kristalse lõhnaga, mida täiustavad mahlane mandariin, küpress ja lõhnavad ürdid.

Chanel Mademoiselle parfüüm on flirtiv, kuid elegantne

2001. aastal loodud Mademoiselle parfüüm on ilus, flirtiv, kergemeelne, kuid samal ajal elegantne meistriteos. See lõhn ühendab endas kevadise värskuse, luksusliku lillelõhna ja kerget vürtsikust õhkuva idamaise tuule.

Chanel 5 parfüümid

2017. aastal sai brändi näoks tuntud näitlejanna Keira Knightley, kes suutis edasi anda keeruka aroomi kõik küljed. Tema kuvand ja temperament on suurepäraselt ühendatud parfüümi olemusega, kus on romantikat, kompromissitust, jõudu ja pehmust.

Paljud mehed peavad seda lõhna üheks parimaks kingituseks oma väljavalitule.

Julge ja elegantne Chanel Gabrielle parfüüm

Üksildane lapsepõlv lastekodus tõotas talle väga tagasihoidlikku tulevikku, kuid peaingel Gabrieli järgi nime saanud tüdruk otsustas teisiti.

Gabrielle on loodud oodina väga erilisele naisele, kes kogu oma elu trotsis raskeid olusid ja sai nendest korduvalt ka üle. Aroom on peen ja samas julge, nagu oli moelooja ise.

Gabrielle, kes saavutas naiste imetluse ja oli meeste poolt jumaldatud, muutis tolleaegseid norme ning temast sai moes absoluutne uuendaja.

Gabrielle aroom peegeldab täielikult Chaneli iseloomu – see meeldib sihikindlatele naistele, kes keelduvad kehvade oludega leppimast.

Legendaarses Rue Camboni ateljees kutsusid töötajad teda Mademoiselle'iks, sõbrad nimetasid noort daami Cocoks, kuid Gabrielle on tema tõeline isiksus – elegantne ja väga kirglik, siiras ning teeskluseta.

Lõhnameister Olivier Polge jäädvustas selle lõhna meisterlikult. Lõhna reklaamnägu on näitlejanna ja kaubamärgi kauaaegne austaja Kristen Stewart.

Chanel No 5 lõhn – maailma populaarseim  

Elegantne prantsuse parfüümi klassikapärl Chanel No 5 loodi üle saja aasta tagasi julgele ja ebatavalisele naisele. Seda peab proovima ainuüksi uudishimust, et teada saada, milline lõhn köidab inimesi juba üle saja aasta ja miks peetakse seda maailma kuulsaimaks parfüümiks.

Kas lõhna valides oled mõelnud, kui huvitav võib olla selle saamislugu?

1921. aastal olid moes looduslikud lillearoomid, kuid Chanel uskus, et lilled on vaid üks osa naise lõhna varjunditest.

Mademoiselle Chanel pöördus parfüümimeister Ernest Beaux’i poole, et ta looks aroomi, mis väljendab naiselikkust. Nii sündiski esimene kunstlikult valmistatud parfüüm ja Chanel valis kümne lõhnanäidise seast viienda, oma lemmiknumbri.

Nooruke ja valehäbita Coco nimetas lõhna enda järgi.

Sellele mõttele polnud varem keegi tulnud.

Algas 20. sajandi lõhnatriumf, mida hoogustas Marilyn Monroe, kes ütles ühes oma intervjuus, et öösel ei kanna ta midagi muud, kui vaid paari tilgakest Chanel nr 5 parfüümi.

Kui ihkad rohkem teada Chaneli parfüümi loomisest, loe Michelle Marly raamatut "Mademoiselle Coco ja armastuse parfüüm". Sealt saad vastused küsimustele, kuidas  kuulus lõhn sündis ning mis teeb Chanel No. 5 niivõrd eriliseks. 

Chaneli parfüümid on ajaproovile vastu pidanud. Proovi mõnda neist sinagi!