DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 (dwuletni plan)

37,99 €

Järelmaksuga ostes alates 1,14 € kuus

Ava järelmaksukalkulaator

Photopointi järelmaksu kalkulaator

Järelmaksuga ostmiseks lisa tooted ostukorvi ja vali seal makseviisiks järelmaks

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

**DJI Care Refresh hooldusteenus**

DJI Care Refresh on teie seadme hooldusteenus, mis võimaldab teil väikese lisatasu eest saada kahe aasta jooksul kuni neli kahjustatud seadme asendust. See hõlmab kahjustusi, mis on tekkinud näiteks kokkupõrke või seadme kokkupuute tõttu veega. Kahjustatud seade asendatakse uue või uueväärse tootega. DJI Care Refresh tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset kasutuselevõttu). Samuti on võimalik kaitset pikendada veel üheks aastaks (kokku 3 aastat) – selleks tuleb osta täiendav aastaplaan. Lisaks kehtib teenuse kehtivusperioodil tootja ametlik garantii.

**DJI Osmo Action 3**

DJI Osmo Action 3 seeria seadmete puhul on DJI Care Refresh teenuse raames iga asenduse maksumus 95 PLN.*

*Kui taotlus esitatakse otse tootjale, võib asenduse hind muutuda sõltuvalt kehtivast valuutakursist.

**Laiendatud garantii**

Selliste seadmete nagu DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ja DJI Action 2 kasutajad saavad ka täiendavaid eeliseid. Kui te ei kasuta DJI Care Refresh teenuse kehtivusperioodi jooksul kordagi asendusvõimalust, saate preemiana garantii pikenduse üheks lisaaastaks.

**Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh**

1. Kood tuleb aktiveerida aadressil: https://support.dji.com/care/active.
2. Aktiveerimise käigus tuleb sisestada Care Refresh kood, seadme seerianumber (leitav otse tootelt) ning aktiveerija andmed (nimi, e-posti aadress).
3. DJI Care Refresh teenus aktiveeritakse ja seotakse automaatselt vastava piirkonnaga. DJI Care Refresh aktiveerimise kinnitus saadetakse teile e-posti teel. Teie seade on nüüd kaitstud!

**Kui juhtub õnnetus**

1. Kasutaja teatab rikkest ja saadab seadme DJI Saksamaa hoolduskeskusesse, märkides, et tal on DJI Care Refresh teenus.
2. Kasutaja saab remondi hinnangu ja otsustab selle põhjal, kas soovib remonti/asendust tasu eest või DJI Care Refresh kaudu.
3. DJI Care Refresh valiku korral tasub kasutaja asendustasu ja saab teise seadme.
4. Asendatud toode toimetatakse kasutajale prioriteetselt ja tasuta kohaletoimetamisega.

**DJI Care Refresh ei hõlma**

1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.
2) Varastatud või hüljatud tooteid.
3) Lisatarvikuid.
4) Toote tahtlikku kaotust.
5) Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote toimimist.
6) Otseseid või kaudseid kahjustusi, mis on põhjustatud vääramatu jõu tagajärjel.
7) Rikkeid, mis on tekkinud väljaspool DJI Care Refresh kehtivusperioodi.
8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli uuendamise või selle jõudluse parandamisega.
9) Rikkeid, mis on põhjustatud kasutusjuhendis soovitatud juhistele mittevastavatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.
10) Rikkeid, mis on põhjustatud volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

**Kaitse pikendamise võimalus***

Kasutajatel on võimalus pikendada kaitset kuni 3 aastani. Selleks tuleb osta täiendav aastaplaan.

  • Kui teil on DJI Care Refresh aastaplaan, saate kaitset pikendada 2 korda, ostes 2 täiendavat aastaplaani: aastaplaan + aastaplaan + aastaplaan.
  • Kui teil on 2-aastane plaan, saate kaitset pikendada ainult 1 korra, ostes ühe täiendava aastaplaani: 2-aastane plaan + aastaplaan.

Märkus: kaitset ei ole võimalik pikendada, ostes täiendavat 2-aastast plaani.

Kaitse pikendamise võimaldamiseks tuleb täita teatud tingimused:

  • DJI Care Refresh teenuse ostmine ühes järgmistest variantidest: DJI Care Refresh aastaplaan / DJI Care Refresh 2-aastane plaan / DJI Care Refresh aastaplaan ja DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh aastaplaan koos täiendava aastaplaaniga (uuendamine).
  • Ostetud DJI Care Refresh teenuse kehtivusaeg ei ole veel lõppenud või on lõppenud kuni 15 päeva tagasi.

*Lisateavet DJI Care Refresh kohta leiate sellest dokumendist.

Mõõtmed ja kaalud

Brutokaal
0.05 kg
Pakendi laius
11.5 cm
Pakendi kõrgus
0.5 cm
Pakendi pikkus
14 cm

Toote koodid

EAN
6941565963611
Tootja kood
CP.QT.00008559.01

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge