DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4

Ostukorvis rakendub
4% (lisa)allahindlust
(min. 5€ ostul)
26,99 €

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

DJI Care Refresh hooldusteenus

DJI Care Refresh on teie seadme hooldusteenus, mis võimaldab teil väikese lisatasu eest saada kaks korda aastas kahjustatud seadme asenduse. See hõlmab kahjustusi, mis on tekkinud näiteks kokkupõrke või seadme kokkupuute tõttu veega. Kahjustatud seade asendatakse uue või uueväärse seadmega. DJI Care Refresh teenust saab aktiveerida kuni 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset kasutuselevõttu). Samuti on võimalik kaitset pikendada – selleks tuleb osta täiendav aastaplaan (maksimaalselt kaks korda – kokku kuni 3 aastat). Lisaks kehtib teenuse kehtivusperioodil tootja ametlik garantii.

DJI Osmo Action 3

DJI Osmo Action 4 seeria seadmete puhul on DJI Care Refresh teenuse raames iga asenduse maksumus 95 PLN.*

*Kui pöördute otse tootja poole, võib asenduse maksumus muutuda sõltuvalt kehtivast valuutakursist.

Pikendatud garantii

Selliste seadmete nagu DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ja DJI Action 2 kasutajad saavad ka täiendavaid eeliseid. Kui te ei kasuta DJI Care Refresh teenuse kehtivusperioodi jooksul kordagi asenduse võimalust, saate preemiana garantii pikenduse üheks lisaaastaks.

Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh

1. Koodi saab aktiveerida aadressil: https://support.dji.com/care/active.

2. Aktiveerimise käigus tuleb sisestada Care Refresh kood, seadme seerianumber (see asub otse seadmel) ning aktiveerija andmed (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress).

3. DJI Care Refresh teenus aktiveeritakse ja seotakse automaatselt vastava piirkonnaga. DJI Care Refresh aktiveerimise kinnitus saadetakse teile e-posti teel. Teie seade on nüüd kaitstud!

Kui juhtub õnnetus

1. Kasutaja teatab rikkest ja saadab seadme DJI Saksamaa hoolduskeskusesse, märkides, et tal on DJI Care Refresh teenus.

2. Kasutaja saab paranduse hinnangu ja otsustab selle põhjal, kas soovib parandust/asendust tasu eest või DJI Care Refresh teenuse kaudu.

3. DJI Care Refresh valiku korral tasub kasutaja asenduse eest ja saab teise seadme.

4. Asendatud toode toimetatakse kasutajale prioriteetselt ja tasuta kohaletoimetamisega.

DJI Care Refresh ei kata

1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.

2) Varastatud või hüljatud tooteid.

3) Lisaaksessuaare.

4) Toote tahtlikku kaotust.

5) Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote tööd.

6) Otseseid või kaudseid kahjustusi, mis on põhjustatud vääramatu jõu tagajärjel.

7) Rikkeid, mis on tekkinud väljaspool DJI Care Refresh kehtivusperioodi.

8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli täiustamise või jõudluse parandamisega.

9) Rikkeid, mis on põhjustatud kasutusjuhendis soovitatud juhistele mittevastavatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.

10) Rikkeid, mis on tingitud volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

Kaitse pikendamise võimalus

Kasutajatel on võimalus pikendada kaitset kuni 3 aastani. Selleks tuleb osta täiendav aastaplaan.

  • Kui teil on DJI Care Refresh aastaplaan, saate kaitset pikendada 2 korda, ostes 2 täiendavat aastaplaani: aastaplaan + aastaplaan + aastaplaan.
  • Kui teil on 2-aastane plaan, saate kaitset pikendada ainult ühe korra, ostes ühe aastaplaani: 2-aastane plaan + aastaplaan.

Märkus: kaitset ei saa pikendada, ostes täiendava 2-aastase plaani.

Kaitse pikendamise võimaldamiseks peavad olema täidetud teatud tingimused:

  • DJI Care Refresh teenuse ostmine ühes järgmistest variantidest: DJI Care Refresh aastaplaan / DJI Care Refresh 2-aastane plaan / DJI Care Refresh aastaplaan ja DJI Care Refresh + / DJI Care Refresh aastaplaan koos täiendava aastaplaaniga (uuendamine).
  • Ostetud DJI Care Refresh teenuse kehtivusaeg ei ole veel lõppenud või on lõppenud viimase 15 päeva jooksul.

Lisateavet DJI Care Refresh kohta leiate sellest dokumendist: https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/files.innpro.pl/DJI/DJI-CARE.pdf

Mõõtmed ja kaalud

Brutokaal
0.05 kg
Pakendi laius
11.5 cm
Pakendi kõrgus
0.5 cm
Pakendi pikkus
14 cm

Toote koodid

EAN
6941565963802
Tootja kood
CP.QT.00008550.01

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge