DJI Care Refresh Osmo Mobile 7 (two-year plan)

10,99 €

Põhiinfo

Teenusekaitse DJI Care Refreshiga

Elektroonilised koodid saadetakse esmaspäevast reedeni kell 8:00–16:00 teie tellimuse esitamisel märgitud e-posti aadressile.

DJI Care Refresh on teie seadme teenusekaitse, mis võimaldab väikese lisatasu eest aastas kuni kaks korda kahjustatud seadme asendamist. See hõlmab kahjustusi, mis on põhjustatud näiteks kokkupõrgetest või seadme kokkupuutest veega. Kahjustatud riistvara asendatakse uue või samaväärse uue riistvaraga. DJI Care Refreshi saab aktiveerida ühe korra kuni 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset kasutuselevõttu). Samuti on võimalik kaitset pikendada – ostes täiendava üheaastase plaani (kuni kaks korda – kokku saate kuni 3 aastat kaitset). Lisaks kehtib teenuse kehtivusperioodi jooksul tootja ametlik garantii.

**DJI Osmo Mobile 7**

DJI Osmo Mobile 7 seeria seadmete puhul on DJI Care Refreshi raames iga asenduse maksumus 39 PLN*.


*Kui asendust taotletakse otse tootjalt, võib summa muutuda sõltuvalt kehtivast vahetuskursist.

**Pikendatud garantii**

Selliste seadmete kasutajad nagu DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 7, Osmo Mobile 7P, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ja DJI Action 2 saavad ka täiendavaid eeliseid. Kui te ei kasuta DJI Care Refresh teenust kordagi selle kehtivusperioodi jooksul, saate preemiaks garantii pikenduse üheks lisaaastaks.

**Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh**

1. Aktiveerige kood aadressil: https://support.dji.com/care/active.

2. Aktiveerimisprotsessi käigus peate esitama Care Refresh koodi, seadme seerianumbri (see asub otse tootel) ja paketi aktiveerija andmed (nimi, e-posti aadress).

3. DJI Care Refresh teenus aktiveeritakse ja seotakse automaatselt vastava piirkonnaga. DJI Care Refreshi aktiveerimise kinnitus saadetakse teile e-posti teel. Teie seade on nüüd kaitstud!

**Kui õnnetus juhtub**

1. Kasutaja teatab rikkest ja saadab seadme DJI Saksamaa teeninduskeskusesse koos märkega, et tal on DJI Care Refresh teenus ostetud.

2. Kasutaja saab remondipakkumise ja otsustab selle põhjal, kas remont/asendus tehakse tasu eest või DJI Care Refreshi kaudu.

3. DJI Care Refreshi valimisel maksab kasutaja asendustasu ja saab uue seadme.

4. Asendatud toode saadetakse kasutajale prioriteetselt tasuta kohaletoimetamisega.

**DJI Care Refresh ei kata**

1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.

2) Varastatud või hüljatud tooteid.

3) Lisatarvikuid.

4) Toote tahtlikku kaotamist.

5) Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote tööd.

6) Otseseid või kaudseid kahjustusi, mis on põhjustatud vääramatu jõu asjaoludest.

7) Puudusi, mis ilmnevad DJI Care Refresh kehtivusperioodist väljaspool.

8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli uuendamise või jõudluse parandamisega.

9) Puudusi, mis tulenevad kasutusjuhendis toodud soovitustega vastuolus olevatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.

10) Puudusi, mis tulenevad volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

Mõõtmed ja kaalud

Pakendi laius
0.01 cm
Pakendi kõrgus
0.01 cm
Pakendi pikkus
0.01 cm

Toote koodid

EAN
6937224100602
Tootja kood
CP.SH.CR000284.01

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge